Manuel Grossmann z Service Design Berlin na drugich warsztatach Kopernika.

Sobotnie warsztaty wyjątkowo odbyły się na MDM-ie, w siedzibie Warsztatu. Zmiana przestrzeni wydobyła z uczestników pokłady współpracy i elastyczności.

_DSC7533 (Copy)

Gościem specjalnym, a zarazem prowadzącym większość warsztatu był Manuel Grossmann, teoretyk i praktyk design thinking. Pokazywał, jak w praktyce projektowania usług umieścić odbiorcę w centrum uwagi.

_DSC7545 (Copy)

_DSC7555 (Copy)

Zajęcia nie były typowym warsztatem-wykładem. Pokazały w jaki sposób można kreatywnie i dynamicznie przekazywać wiedzę, zgrabnie wykorzystując naturalne predyspozycje drzemiące w grupach. Po krótkim mini wykładzie, krótka zabawa ruchowo-eskpresyjna pomogła z jednej strony rozluźnić się i obudzić, a z drugiej sparować podgrupy.

_DSC7577 (Copy)

Jeśli chcecie wiedzieć więcej o tym jak pracuje Manuel i czym wg niego jest service design, oczekujcie na wywiad w magazynie FUTU. Będziemy informować na blogu.

_DSC7608 (Copy)

Przedstawicielki urzędu miasta, Martyna Leciak z Centrum Komunikacji Społecznej oraz Agata Fiedotow z Biura Pomocy i Projektów Społecznych, dzieliły się z uczestnikami swoim doświadczeniem, przemycając podczas ćwiczeń urzędniczą perspektywę dotyczącą istniejących problemów miejskich: . Dziękujemy za aktywny udział!

_DSC7517 (Copy)

Mamy już też pierwsze zarysy projektów. Jest wśród nich m.in. aplikacja ułatwiająca życie kobietom z dziećmi i umilacz rowerowy. O postępach prac już za tydzień.

_DSC7652 (Copy)

(Tekst: Łukasz Strzelczyk i Ania Charko, zespół Uzdrowisko Warszawa)

Autorzy tekstu

Uzdrowisko Warszawa: zespół organizatorów